22 Eylül 2013 Pazar





Masanın üstü arkaplan resmi

masaüstü arkaplanı desktop background filan yaza yaza bulamadım. ben gerçekten bir masanın üstünün resmini, masa üzeri resmini sitemin arkaplanı yapmak istedim. yani okuyucu sanki masasının üzerinde gazetesini okuyormuş gibi hissetsin istedim onun için zar zor araya araya bu resmi buldum bu resim normalde 700kb dı. ben okuyucumun cepten de gelebileceğini sayfa yüklenme süresinin çok olacağını düşünerek resmin kalitesini görüntüyü bozmadan 112 kilobayta kadar düşürdüm. ve şimdi buraya ekleyip haberaxi (patlakhaber) ye arkaplan denemesi yapacağım. eğer haberaxi de hâla bu resim varsa işe yaradı demektir. :) resmin boyutunu kendi ekran çözünürlüğüm olan 1280x960 a ayarladım.




maalesef içerik silinmiş

komik karikatürler

komik gif arşivi

komik capsler







KATEGORİ:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

bu görsele daha güzel bir yorumun mu var 🤔 yazabilirsin 👇